I said a hip, a hop, the hippie, the hippie


Hej!
Idag har Jenny inte heller bloggat. Det är som att Jenny inte bryr sig längre. Om vadå? Sina bloggläsare. Jag är precis som du, Andrea, besviken, ledsen och förargad. Ja, det är så det må vara. Men vad skall man göra när man har en omöjlig bloggsyster. Jag vet inte. jag må aldrig få veta detta. Det enda man får göra är att kommentera och motivera henne till bloggyrket. Om man ens kan kalla det "yrke" längre. Det vågar jag inte säga längre.

Idag befinner sig i alla fall Jenny i Stockholm, där hennes fina familj bor. Hon har firat jul här och imorgonbitti flyr hon tillbaka till sin trerummare, där hennes pojkvän, hund och katt väntar. Jag tror hon saknar dem, lite, ytterst lite. Mest av allt saknar hon sin syster, när de inte är tillsammans.

Jag vill bara meddela att denna blogg kommer uppdateras. "Hon ska komma hit och hon ska be om ursäkt... Om du nu ska släppa henne i hååååret..." Guess who?

Goodbajs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0