Tisdag

Nu är jag hemma i småland igen, skönt å va hemma men saknar alla där uppe i norr..Synd nästan att vi hade världens mysigaste kväll innan jag åkte..Fredrik hjälpte mig att fixa simså andrea satt å spelade i köket till två på natten. Inte så kul att gå upp vid sex sedan menmen. Nuss och jag hade det mysigt igår kväll å kollade på american dad kuligt...

Idag ska jag städa upp lite och sedan plugga tänkte plugga fyra timmar hehe.......................................sedan spela en stund;) Andrea min gubbe är förlovad nu fast den andra va rädd att binda sig..hur går det för dig? hmmblev sugen på att spela nu..måste plugga..

Ska försöka gå ut med denna lunsen sedan med, hoppas på att orka en längre prommis..med hun alltså..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0