Tisdag

Hej

Igår var jag och hade en kortare lektion på träffpunkten..Men jag har kommit på en ganska bra ide som jag funderar på att prova...

Nu kollar jag på bästa Solsidan..Ska ut med hunnn snart..han e som e galning nu när alla hundar verkar löpa här i området piiiiiiiiiiiiiippiiiiiiiiiiiiiiiiip hela tiden...å katten verkar börja med snart så..det e Greaaaat!

Saknar semestern lite vad jag älskade var att vara med Mange hela dagarna..att inte behöva göra alla vardagliga saker utan när i stället bara kunna sitta å läsa ute vid polen i värmen..å glo på en massa filmer på arabiska å tyska kanaler som man aldrig annars hade sett..




Kommentarer
Postat av: andrea

fin header jenny x)<3

2011-02-09 @ 22:48:05
Postat av: Anonym

haha ja försöker iaf...:P men det e svårt

2011-02-09 @ 23:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0